e m m a ; vardag, fest, inredning

Bio!

Älsklingen och jag har precis varit och städat trapphuset :) Duktigt va?! ;)

Under dagen har vi inte gjort så mkt, jag sov till halv tolv och fy faen vad skönt det var! Har inte sovit så länge på megasuperlänge, minns inte när jag sov så länge sist. Sköööönt! Sen så har vi käkat mat, spagetti och köttfärssås, hade i lite tacosås från gårdagens brakmiddag och det blev faktiskt riktigt gott!
Har beställt lite grejjer från H&M's outlet också. Två väskor bland annat :s :P 75 respektive 150 kr. Mkt bra pris tycker jag! Har kollat in lite grejjer på nelly också, får se om det blir nått. En guldig och en svart klänning/tunika :)


Och vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte, jag vet bara att jag har en champagne och vin som väntar på att bli uppdrucket imorrn ;) Vi blir nog här hemma iaf. Jag och Johannorna till att börja med :) Sen får väl de som vill komma, höll jag på och säga.. ehm skriva.. eller äh! hah :P


Älsklingen och jag ska iväg på bio snart! hihi myspys! Guldkompassen, har hört att den är bra. Men ska inte ge den för höga förhoppningar för då blir det bara tråkigt om den är dålig... :P




Åhh, sen vi började prata om Sälen här om dagen vill jag bara dit nuuu och parta och röjja med tjejerna. Men jag tycker faktiskt att vi ska satsa på att hyra en större stuga i år och som ligger i Lindvallen. Finns ju 10-manna stugor för ca 3000 och då om vi är tio st så är det ju bara 300 spänn var. Lätt att jag betalar det! Vi åkte ju så mkt taxi från Tandådalen sist så det är nog värt att betala de där 300 för att få på i Lindvallen där all action på förfesterna var/är :P hehe!

ah nu ska jag ta och göra mig i ordning för bio! Pusspuss







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback