e m m a ; vardag, fest, inredning

Fika-tajm!

Oups, inte bloggat på länge nu! Nääästan en vecka..
Men det blir ju så när man inte har internet... :s Blir nog att skaffa det direkt efter jul nu.. Funderar på ett mobilt bredband som man kan ha överallt.. någon som har det och kan ge ifrån sig lite kritik om hur det är?

Nu ska jag iaf snart iväg och fika med Johanna. Vi har ju våra fikastunder på torsdagar eftersom waynes har öppet lite längre då.. :) Trevligt!

Imorrn så börjar jag kl 13! Skönt! Men inte blir det sovmorgon för det heller, ska städa trapphuset imorrn tänkte jag så slipper jag på kvällen..

Igår var Häääna och jag till Borlänge och shoppade lite.. Shoppade lite åt mig själv är ju klar med alla julklappar så jag spenderade lite på mig själv.. inte så lite heller för den delen.. :P hah. Hittade bland annat en nyårsklänning :) Naaaajs! :)
Var så hemskt när vi kom till kupolen, de hade tänt en massa ljus för han som blev mördad förra helgen, eller hemskt var det väl inte, det var ju fint.. Men man blir ju påmind om hur förjävlig världen är ibland alltså... Så jäkla hemskt.. Och Josie jag tänker på dig vet du.. Förstår att det är svårt att förstå... :s

Nu ska jag avrunda och börja traska till "stan" ;P
Ha en fortsatt trevlig kväll! Pussss
aaa


josie

var ni i kupolen i fredags? vi tände ljus för fredrik där tidigare då, så ni kanske tittade på våra =) var iaf hemskt att stå där o se...blä.

2007-12-15 / 12:22:43
BLOGG: http://josiefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback