e m m a ; vardag, fest, inredning

Inflyttning

image858

Jajjemen, nu är jag mitt upp i flytten :) Började ju att flytta in redan för  en vecka sen men ikväll blir det nog första natten där! Spännande! Syrran blir nog med och sover hos mig första nätterna så här, kan ju kännas lite ensamt annars..

Det jag kommer sakna väldigt mkt är internet nu i början, men jag får väl ta mig hem hit till mammsen och blogga/surfa lite :) Annars erbjöd sig Lurkas att jag får komma till henne och uttnyttja deras internet lite :) Ska väl skaffa internet och så sen men måste se vad jag klarar av först :)

Lurkas har varit supergullig och hjälpt mig i lägenheten också! Supersnällt! :D

Ne nu måste jag ta och återgå till flyttandet :) Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Och justja, idag är det första advent! Trevligt!
Bara två och en halv vecka kvar tills älsklingen kommer hem! yeeeay! :D

Puss & kraaamaaa


Lurken

Det var så lite så ! Du har ju hjälpt oss i båda flyttarna så ! =) Puss puss

2007-12-03 / 11:35:49
BLOGG: http://lurkas.blogg.se
Johanna

Jag älskar den soffan, var på Ikean i lördags och kolla på den och den var jätte snygg! Men jag har inte råd att köpa den : (

Kul med inflytten!
Du får säga till om du behöver hjälp med flytten sen jag kommer tillbaka till Hedemora!

Hoppas allt är bra!
Puss puss

2007-12-03 / 16:49:11
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback