e m m a ; vardag, fest, inredning

Nyårsblåsa?

Sitter hemma hos mammsen och myser, men ska snart ta och dra mig hemåt för att fortsätta att mysa framför Heroes ;)

image896Har kikat runt lite på internet efter en klänning till nyår och jag tror att jag har hittat en (se bild) men vi får se om det blir den eller inte.. Undra vad man ska hitta på, på nyår i år.. Blir väl säkert ferre någonstans :) Men först är det ju juldagen, som alltid brukar vara trevlig! Bortsett från förra året, eller hur Johanna? ;) haha!

På tal om ferre så är jag supersugen på att parta nu i helgen, ngn som joinar?! ;)
Ska höra runt lite om det är någon som vill med ut..
Häääna kommer hem från Madeira till helgen! På lördag.. perfa då kan VI parta!! :D hihi om hon orkar :P
Gud vad fort det har gått! Tyckte det var nyss hon åkte..

Och snaaaart kommer älsklingen hem, jag har faktiskt köpt en chokladkalender som jag kan ha som nedräkning till han kommer hem :P hehe..

Trivs som sagt som fisken i vattnet i lägenheten!
Ska dra nu! Puss

aaa






Johanna

Suck, party på lördag.. Hm, ja som sagt kan vi väl se hur jag mår. Men jag köper med mig en vinflaska från flygplatsen så jag har för säkerhets skull! ;) Åker hem tidigt lördag morgon, kl 6 från Maderia och jag åker direkt från krogen till flygplatsen.. Så vi får se hur jag mår ;) Kommer nog hem till stan runt 18:00 om allt går som det ska vill säga. Men jag måste smörja in mig med brunkräm först så jag är lite brun :P Härnere kör jag solpuder över hela kroppen när vi går ut, funkar skitbra!! Vad gör man inte för lite bränna :)

2007-12-06 / 11:28:37
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
J

Vad är det som du letar efter i en nyårsklänning?

2007-12-11 / 14:17:12
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback