e m m a ; vardag, fest, inredning

Spice girls!

image907

Jaha, då sitter man här i soffan med syrran och kollar på tv. Vi har precis kollat klart på dokumentären om "Spice Girls". Man fick lite rysningar när man satt här och kollade.. Vilka minnen!
Kommer ihåg hur man satt på rasterna och böt spice girls-kort med varann :P hehe.. Och kommer speciellt ihåg en bild, där Emma blåser en stor rosa bubbla. Den ville alla ha, vet inte varför men det bara var så. Sen så skulle man ha alla kort med autografer på :) hihi..
Nu är det Allison Dubois på tv, mkt bra serie! :)


Ååååhhh, imorrn kommer älsklingen hem! :D Redan vid 8! Yeaaaaay! Mys och gos kommer det att bli, hur ska jag klara av att gå till jobbet?! :)


Syrran är här för hon hjälpte mig med att städa trppuppgången, jag gör det för att få ner hyran med en tusenlapp, så det är lätt värt det. Tar ca en timme, mkt bra timlön ;) Syrran får lite för besväret :) thanks sis!


Bara tre dagar kvar till julafton nu :) hihi, får en julklapp imorrn redan av papi. En ny tvättmaskin :D Yeay, hoppas den passar bra nu!
Sen på julafton så kommer vi att vara hos pappa på dagen och hos mammsen på kvällen. Längtar. Tycker det är så trevligt att äta mat och träffa släkt kolla på Kalle anka osv. Mysmys. Synd bara att snön inte har kommit, kollade in vädret lite idag och det kanske till och med blir varmt till jul, helknäppt! :Vill ju ha mkt snö till jul!

Och på juldagen blir det partyparty, men både jag & Johanna har lovat varann att år blir det att ta de lugnt ;) right?! hahaha, ojoj..

Har internet nu också, har lånat älsklingens mobila tillsvidare, ska skaffa ett sen efter nyår. Fungerar supebra :)

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på "Medium". Mammsen kom precis också, både hon och syrran är lediga imorrn, aviis! Men man tjänar ju lite cash iaf ;P Fick lön idag btw! Yeay! hihi

Pusspuss & godnatt!

aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback