e m m a ; vardag, fest, inredning

Födelsedagen

Min fina födelsedag började med att mamma och Emelie kom in vad halv 8 med frukost sjöng "Ja, mår hon leva.." :)
Utav dem fick jag, en jättefin skål som man ska ha ljus i, och doft ljus som luktade nektarin! Luktade väldigt gott!
Fick även en båtresa till Åland :) Ska beställa resan på torsdag och åka sen i maj. Ska bli riktigt kul!

drömrulltårtaEfter frukost på sängen sov jag lite till :P till halv 11. Josie ringde mig då och sjäng för mig! Hihi tack min sångfågel! Pratade lite också, miss u babe.. 
Sen så gick jag upp och bakade en drömrulltårta, den blev perfekt :) Mumsig! Mitt i bakandet ringde Hääna och gratulerade mig :) Najsbajs!
Mormor och Annika kom förbi som hastigast och lämnade en tårta :) Mamma har nämligen blivit sjuk så hon kunde inte åka  ut och köpa en själv.
Mormor och Annika med familj skulle komma på lördag. Måste komma ihåg och säga att jag jobbar till 2 den dagen!

Sen kom min älskling :) Fick en jättefin klocka med vitt armband och strass och matchande strassörhängen och -halsband följde med. Fick även fyra fina vinglas :D Tack min älskling!
Anders och jag åkte och handlade lite och då passade jag på att gå in på systemet också :P Lite pirrigt först :P hehe, men det gick bra! Fick dock ingen gratis påse ;)

Morfar och Birgitta kom i går och gratulerade mig :) Fick presentkort på "Mur & kamin kultur", perfekt! Nu kan jag köpa lite mer mateus-tallrikar :D
Daniel och Ida kom hit en sväng nu på kvällen och gratulerade mig :) trevligt, trevligt!

Jobbade idag en sväng, Annsofie hade fått en massa nya varor, och hon behövde hjälp att packa upp!
Ska jobba där nästan hela nästa vecka :) Najsbajs!
Var till arbetsförmedlingen idag också :S blääh, tråkigt!

Lite bilder från dagen, dock inte så många..

 Nyligen varit på systemet

 Sis! Emelie och ÄäändersTårta! Tårta!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback