e m m a ; vardag, fest, inredning

Gårdagen..

.. var jääättemysig!
alla <3 dag

Dagen började med att jag fick geléhjärtan utav mammsen! Tack mami! :D

Senare på kvällen åt My love and I en supergod middag och myste som bara den!
Efter god middag och efterrätt kollade vi på film, "Lady in the water", vi har tidigare funderat på att kolla på den men det har inte blivit av. Den var iaf mkt bra!

Den var vacker och fin på något sätt, den hade ett budskap, mkt bra budskap.
Den var mkt spännande! Man hoppade till lite då & då.. lite tårar kom det också.
Den är en av M. Night Shyamalans filmer. Han har tidigare gjort "Sjätte sinnet" och "Signs", och de filmerna tyckte jag var riiiiktigt bra. Har båda! :) Jag tycker han är en jättebra, han är ju med i alla sina filmer också, vilket jag tycker är lite charmigt! Jag rekomenderar den om ni tycker om hans tidigare verk :)
Samtidigt som vi kollade på film så käkade vi Hedemora-glass :) Mums, så gott! Cheesecake var smaken!


En bra alla hjärtans - dag helt enkelt ;)
Hoppas ni hade en superfin och trevlig alla hjärtans dag ni med! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback