e m m a ; vardag, fest, inredning

Heey!

hjärtaSitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio :)
Hennes nya album "Vatten & bröd" är riktigt bra, förutom "Dumpa mig" som man har hört så mkt så man har tröttnat på den.
En bra låt på skivan är "Havanna mamma" och en annan är "Nöjd". Hela albumet är rätt slappt, man blir rätt avslappnad av skivan och låtarna.

Jag sov hos Anders i natt :) Tränade sent igår och då tänkte jag att jag kan lika gärna gå hem till honom så jag slipper gå så långt när det är så jeeevla kallt ute! :s Ushc och fy vad kallt det var igår när jag gick till träningen. Var typ -13 º men det kändes som typ 25!!
Var inte lika kallt idag som tur va! :) Typ -7 º.
Jag ska snart hem till min älskling igen, ska kolla på "Hello Africa" hos honom, vi har inte 5:an.. you know..

Imorrn ska jag med Hääääna till Borlänge :D Wheeey! Shoppa lite kanske? ;P Men inte för mkt.. ska ju ha råd att betala det jag har beställt också.. :s 
Frågade Johanna om hon ville parta och hon verkade vara lite sugen :P Jag är megasugen! Vi har ju kvar vin vi måste dricka upp!! Ett skäl! ;P Så nu måste hon med och parta!! Right !?  :D

Det är 6 dagar kvar tills LOST börjar!

Jag ska ta och packa lite nu :) Ha det så bra! pusspuss


Anonym

Right och right!?! Vi får väl se om vi hittar någon pratyoutfit imorgon :) Men jag är nog aldrig omöjlig tror jag :P

2007-02-22 / 23:02:38
Anonym

jag antar att du förstår att det var jag som skrev innan ;P

2007-02-22 / 23:03:17
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
J

Hade nästan glömt bort att lost börjar snart igen, det skall jag definitivt se även om jag längtar mer efter pb.

2007-02-23 / 10:03:58
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback