e m m a ; vardag, fest, inredning

Lars-Knäpp

Helt plötsligt fick jag lust att lyssna på min sommaren-2002-favorit Larssa ;D
Winnerbäck är skön att lyssna på, mkt bra örongodis. Tyvärr aldrig besökt honom live :( Har antingen inte haft råd eller varit på annat galej.. synd.. Han kanske håller till någonstans i sommar ? Någon som vet ?
Min favoritlåt är nog Elegi tätt följd av Kom änglar :) Oohh sommaren2007 vart är du !? Vill ha dig här nu!

I sommar skulle jag vilja åka utomlands med min älskling.. men ekonomin kanske inte tillåter ? fick ju pengar i julklapp.. ett alternativ till ekonomin ? Njaa.. jag vet inte.. vi får se.. ska snacka lite med mammsen och höra vad hon tycker. Ska spara lite isf också! Ska höra med My love också och höra om han vill först och främst! Det skulle vara mysigt!

Nu ska jag ta och städa !?
Packa ska jag göra iaf, ska ju till papi :D

Men jag hinner nog skriva här en gång till innan jag drar dit ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback