e m m a ; vardag, fest, inredning

Parteeey

Party - HotälläIkväll är det utgång som gäller, ska bli rikttigt kul! :)

Hittade den här bilden hos Johanna E på mig och Häääna på Hotällää ;P HAHA, icke påverkade

Idag så har jag och Anders varit på stan en sväng.. Handlade lite att dricka tills ikväll :)
Vi var förbi hos Annsofie också, jag ska jobba tisdag och torsdag vad jag vet.. najs!
Sen så följde jag med hon om hem en sväng, var tvungen att hämta mina skor och mobilladdare. Mamma kom förbi och hämtade upp mig för hon skulle till Ludvika. Så jag fick skjuts hem!

Pappa håller på och sätta upp en ny rullgardin åt mig :) Min andra är så dålig. Ljuset lyser in ändå. Som till exempel i morse så vaknade jag av att solen sken i ögonen som bara den :s
På tal om sol så är det jättefint väder ute! Typ 2 + och solen skiner!! Och man hör fåglarna kvittra!
Det blåser lite dock.. och det är väääldigt halt.. Jag vet vem som kommer halka runt ikväll!! :P HAHA!

Ska nog hoppa in i duschen nu.. :) Håret blev bra iaf som tur va! :D
Ha det najs!


Johanna

Emmmmmmmmmmmmmmmmmma!!! Det där är det fulaste kortet nåååååååååååååååååååååååågonsin!!!!!!!!!!!!

2007-02-03 / 14:38:06
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback