e m m a ; vardag, fest, inredning

Persson and Bond

Idag har jag jobbat.. Gick så bra så. Jobbade bara några timmar idag så det var inte så anträngande :P

Gick hem med Anders igår kväll efter en (skönt) jobbig träning. Vi körde styrka igår och mina armar är inte så uppumpade som de har varit ;) Haha, ne men armar har aldrig varit min starka sida så jag har haft världens träningsvärk idag i armarna och det kommer nog inte bli bättre imorrn :s Skönt att vi har vanlig fotbollsträning imorrn.

På torsdag så ska vi ut och springa, precis som förra torsdagen, men då kunde jag ju inte vara med på grund av att jag jobbar och det gör jag tyvärr nu på torsdag också..
My love har provat på nå bra recovery-grejs som han köpt på "sportkompaniet" och jag funderar på att prova det jag med.. Han sa att det var bra, så det skadar ju inte att prova.. var inte så dyrt heller :)



Avokado, mums!Innan jag skulle iväg och jobba så lagade jag och My love korvstroganoff med fullkornsris och avokado.. det var mums! Skulle bara kunna klara mig på enbart avokado! MUMSFILLEBABBA!
Sen så kom sjuka lilla lillsyrran, Emelie, förbi och åt hos oss också :)

På jobbet var jag mkt ute på lagret och hjälpte Annsofie med att städa undan lite där :)
Och medan jag jobbade så fick jag reda på av att lyssna på radion att Anja Persson hade vunnit guld i super-G. Kul för henne.. det har ju inte gått så bra för henne den senaste tiden så det var riktigt kul att hon vann idag :)



Sen så gick jag hem till Anders igen för att hämta mina grejjer, hade egentligen planerat att gå hem men jag stannade kvar hos min älskling för att städa lite hos honom. Han var hos Pontus då. Men sen när han kom hem så blev han megaglad :D hihi!

Nu har jag precis kollat klart på nya James Bond - filmen.. Har sett den förut. Men jag tyckte den är värd att se igen :) mm..

Ska kanske ta och sova nu ?

p.s. 13/12 dagar kvar till min 20 årsdag :D wheey!

Natti natti / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback