e m m a ; vardag, fest, inredning

Shoppat with my love

Har varit i Avesta en sväng nu :)
Köpte en svart tubtopp som är lite längre som jag nog ska ha när vi går ut nästa gång!
En bag in box blev det också ;P Chapel hill, mkt gott, vitt vin!
Sen så köpte ju min älskling en present till mig, men han har lite till att köpa sa han :) Undra vad det är!? ;)

Träffade på Lurkas föräldrar också! Trevligt, trevligt! :)

Såg ett par jääättefina skor som jag blev sugen på till sommarn.
Ett par vita pumps med ganska så hög klack, den var då inte låg iaf! Men jag klarade av att gå i dem iaf.
De kostade bara 299:- så det var ju ett rimligt pris tycker jag. Frågan är bara om de finns kvar i min storlek tills jag har fått lön.. :s

Tänk! Nu är det bara tre dagar kvar till jag blir 20 år! Helt otroligt!

Nu ska jag ta och laga lite mat! Är hungrig som en gnu!
Sen så ska jag ta och packa till pappsen och sen så blir det nog en fika på "Waynes" med Hääääna :D

Hejsvejs! / E


Lurken

Trevlans! Mamie berättade att de träffade er, tänk vilken tur du hade! ;) Puss

2007-02-16 / 16:46:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback