e m m a ; vardag, fest, inredning

Sjuk ?

Ja, min kropp känns heeel mysko..
Känns som att jag är sjuk, har ont i huvudet och ont i halsen..
Sen så har jag sovit skiiiitdåligt i natt, somnade typ halv 3.. halv 5 är det en drunk liten älskling som skickar sms och det vaknar jag av så klart! Sött sms som tur va! :P
Kunde inte somna om på typ en timme och sen vid 8 vaknade jag och hade meeegaont i magen.. så jag var tvungen att gå upp och ta en ipren.
Sen så ringer min älskling kl 11 och väcker mig ;) Najsbajs!

Har legat i sängen tills nu och kollat på film, "Den utvalde".. Den är ganska bra för att vara en svenska deckare och inte "Beck".

Jag tror att jag står över träningen idag.. Inte bra att träna när man har ont i halsen.. nene..

Ska ta och släppa in sötkatten och sen ska jag göra i ordning frukost!

Later / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback