e m m a ; vardag, fest, inredning

Bakis-kaffe ? Ja tack !

Ja, igår var det ju fest :)
Rättare sagt 20 årsfest !
Det var riktigt trevligt ! :D


Jag började göra mig i ordning vid 5 så jag skulle kunna ta det lungt..
Hmm vilka kom sist till Johanna sen då ?! Jo, jag, Johanna och Josie :P
Vi skulle ha varit där 8 men vi kom tjugo över.. så jääääättesena blev vi inte.. tror jag.. :)
När vi kom dit så var Johanna där (självklart), Linnéa, Madelene, Arlinda, Erika M,
Alexandra och en tjej som Johanna kände som hette Helena var också där.
Det var kul att se alla från den gamla klassen igen !

Vi blev bjudna på supergod morotskaka :D
Som Johanna mer än gärna får lägga upp recept på, på hennes blogg ;)
Sedan så hade hon gjort en supergod kladdkaka också men det har jag redan recept på :)
Johanna hade fått en grymt cool tandborste.. som blinkade när man borstade tänderna :P
hihi, vill också ha !

födelsedagsbarnet
Födelsedagsbarnet :D Grattis Johanna!


Vi var hos Johanna till 12 och då var det jag, Johannorna, Josse och Helena som var
kvar hos Johanna. Vi hade suttit kvar hos Johanna och pratat en massa skit och
ätit morotskaka medan de andra gick till Hotällä lite tidigare :)

Efter att vi halkat oss fram till Hotällä utan att någon utav oss ramlat så var vi riktigt glada :P
Iaf jag ! Jag brukar JÄMT vara den som halkar.. Eller hur Josse ?! :P

Det var ganska mycket med folk ute.. Kul ! Men sen kan man ju fundera på om de
hade en riktig DJ i båset... Jag skulle fan spela bättre musik ! Som till exempel Justin T ;)
Eller hur Johanna E ?! :P Det går ju iaf att dansa till !

Träffade kusinerna också :) Najs bajs!

Efter cirka en och en halv timme på Hotällä var Josse och jag trötta. Så vi tog och gick
hem! Jag gick hem till Anders och Josse till Markus!

Och imorse vaknade jag först klockan halv 8 och mådde så jääävla illa, gick upp och
drack lite vatten och sedan gick jag och la mig igen.. Vaknade sedan 4 timmar senare,
utsövd och mådde MYCKET bättre :) Kunde till och med äta frukost :)

Jag skulle sen efter frukosten ta och kolla på de få korten jag hade tagit igår
(synd att det inte blev fler) och då hittade jag inte kameran! Jag blev kallsvettig på en gång
eftersom det inte var min kamera jag hade med mig ut igår, utan det var syrrans.. Sen kom
jag ju på att Josse och jag hade toalett-dejt hemma hos Johanna innan vi gick till Hotällä
och jag hade ställt den där inne :P puhh, villken tur! 
 
 
Me and Josie

Mongooouuuusarrr
Josie och jag på toalett dejt ! :)

 
min poopiesar !
Tyckte det var väldigt kul att mina poopiesar kom hem hit och umgick lite med mig ; D



Och imorrn är det en ny vecka! Undra om jag ska jobba imorrn ? :) Hoppas!

Och undra om Johanna ville ta en bakis-kaffe på Donken ? Vi får se, vi får se!



Ha en fortsatt bra söndag! PUSS / E

Mee
Jag och en massa flaskor ;D


Johanna

vilka snyggingar ;) Kom ihåg att du ska skicka de på msn nästa gång :)

2007-01-29 / 21:53:40
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
Johanna E

Tack för i lördags : )
Och för presenten : )
Ska leta reda på det där receptet..

Var du och träna i måndags förresten? Hoppas de gick bra i såna fall!

Puss & kram

2007-01-31 / 00:06:37
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback