e m m a ; vardag, fest, inredning

Emma Hååå

Hej hopp !
Igår så träffade jag Johanna ! :D Efter hennes fem veckor i Norge. Fick en jättefin julklapp utav henne! Såå söt! Hon hade haft det bra iaf och hon skulle tillbaka till Vimmerby nu.. tråkigt :( hade gärna haft kvar henne här uppe ett tag till så man hann umgås lite med henne ! :) Men hon kommer nog snart hit igen ! RIGHT !?

julklappJohannaaa :)
Julklappen och Johanna :)

Annars under dagen så satt jag framför datorn... spelade sims och övade lite med trafikskolan.. BLir bara svårare och svårare.. men alla märken har jag klarat av iaf ;D weeeii !

Sedan så sprang jag runt hönsan också, skönt! Men det började regna och jag hade glömt min mössa hemma hos Anders så det var lite mindre skönt för mina öron.

Sen så gick jag hem till Anders, vi hade egentligen bestämmt att vi skulle sova ifrån varandra men jag är så jävla mesig så jag kan inte sova utan honom så är det bara! :s :P Knäppt, jag vet..

Idag så har jag först käkat lunch hemma hos anders och sen så skjutsade han upp mig till  Annika för jag skulle få några tavlor av henne... sen så är det ju alltid kul att träffa småkusinerna och moster :D
Så nu så sitter jag här igen! :) Har gjort lite med trafikskolan igen.. gick sådär.. :S börjar bli svårt nu.. Men jag klarade ju av vägmärkena utan att behöva boken att öva i innan.. måste köpa en bok... eller låna av någon... hm... någon !?

Nu ska jag ta och leka lite med photoshop! Men först ska jag ringa Annika om beställning till H&M och sen ska jag släppa in sötkatten Gunvald! Han ska föresten till veterinären på torsdag.. Vi ska göra en rutinkoll :) Hoppas det inte är nå fel på honom,, förutom att han är knäpp ! ;) hihi!

Hej Hopp !



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback