e m m a ; vardag, fest, inredning

En massa skvaller & en baguette

Idag har jag varit och ätit lunch med Hääääna ;D
Kul att se henne! Men innan vi skulle käka så var vi in på "Lundströms", "Next company" och "Sportkompaniet". De hade rea, men det fanns inte så mkt. Eller ska in på "Sportkompaniet" igen sen. Vill ha ett par nya skidbyxor och möjligtvis en ny skidjacka ? :) Inte för att jag åker mkt skidor, men det kan vara skönt att ha när vi ska upp till sälen sen vi tjejer!



Vi åt lunch på "Två systrar", vi tog en varsin baguette med innehåll :)
Satt där och uppdaterade varandra med senaste rykterna.. HAHA! Ujuj väääärsta skvallerkärringarna!
Vi satt väl där till typ 15.00 sen så var vi in på turistbyrån för att Johanna skulle prata med dem om jobb i sommar.. Sen så skjutsade Johanna hem mig, för hon och hennes mamma skulle till Borlänge.



Josefine sitter väl på tåget just nu tror jag. Wiiee, ska bli kul att träffa henne också! Hihi!
Och vi ska käka tacos här hemma ikväll! MUMS!
Mamma och jag ska åka och hämta henne typ vid halv 8 så vi slipper gå i kylan med hennes packning.

Provade lite kläder tidigare ikväll.. funderar på vad jag ska ha på mig imorrn. Men som det ser ut nu så blir det inte klänning iaf som jag hade tänkt. Blir svarta leggins, svart city-shorts, och en turkos halterneck. Med svarta stövlar till.. Lät väl bra ? ;)

Har städat lite idag också, tvättat lite kläder och så..
Sen så har jag kommit fram till att jag måste nog skaffa fler galjar så jagfår plats med kläderna! Det känns som att jag använder halva garderoben, memn aldrig att jag kan tänka mig slänga eller skönka bort andra halvan som jag inte använder inte!? Nee.. rensade ju den nyss tyckte jag! :)

Nu ska jag ta en frukt eller nått, är lite hungrig!

See ya later! / E .



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback