e m m a ; vardag, fest, inredning

Good mornin' celebrities!

Nee fy satan en super kändis skulle jag nog inte vilja vara!
Var nyss in och kollade på aftonbladet och kikade in på klick en snabbis.
Där fanns det en sida där man skulle gissa "mustaschen" på en kändis.

muschen



Jag gissade på Beyoncé men det var det inte, det var...



kändis2

..supermodellen Tyra Banks.

Tänk att vara så uttittad som kändisarna är!?
Jag skulle nog inte klara av det, tänk vilken utseendefixering det skulle bli.
Tänk om någonting liknande skulle hända en själv, att man skulle se i tidningarna att det stod om sin överläpp som har några fjun på sig.. självförtroendet skulle nog sjunka lite...
Och genom att man läste denna artikel så kändes det som att Tyra blev en sämre människa för hennes överläpp, jag tolkade det så iaf.. inte bra... : /

Men sen så kan man ju börja fundera över vart mediavärlden och världen överhuvudtaget är på väg. Utseendefixeringen bara växer.. och jag ska inte säga att jag inte har tagit del utav den.. Själv så vill man operera om näsan :P Haha.. mm... Det är ju mediernas fel helt och hållet, de vinklar allt och alla, och vi blir hjärntvättade i ren omedvetenhet!
Men jag tror att detta inte går att få bort, nånsin, det bara ska vara så helt enkelt.. Det är väl smällar man får ta om man är en kändis.. Deal with it helt enkelt !

Jaja, nu lämnar vi det där!

Lisa ringde och nu måste jag göra mig i ordning :) Ska iväg och luncha med henne!

Seeya later / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback