e m m a ; vardag, fest, inredning

Hur steker man potatis..

..var det någon som ringde och frågade mig, gissa vem det var !? :P Min sötAnders, Haha..

Jag har beslut ångest! HATAR, HATAR det !
Ska ju tatuera mig efter min 20 årsdag och jag har hitta några tatueringar :) HÄR är den första.. jag föll för den direkt.. men sen så har jag en som jag har gjort själv också... som är lite mindre.. det är en tribal, ett "E" med krumilurer runt.. det vore ju kul om man hade en som man har gjort själv... RIGHT !?... Ska höra med Anders om vad han tycker om det... och med mammsen :)

Nu ska jag ta och göra i ordning lite maaat :) Sen ska jag kolla på Shrek 2 :D

Ha det så braa ! PUSS : x

P.S Bilder från 20 årspartyt finns HÄR


Anonym

Vad roligt med en tatuering : ) Jag tycker du ska göra den du gjort själv.. Denb är säkert jätte fin !
Hoppas allt är bra! Puss & kram

2007-01-15 / 16:45:58

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback