e m m a ; vardag, fest, inredning

Lista :)

Tio första:
Första bästa kompis:
Hm.. jadu.. vet faktiskt inte, hade många fina och bra vänner redan som liten. Endel av dem umgås jag ju med fortfarande. Jag vet inte!
Första bil: hmm.. kanske ska skaffa kärkort först ?
Första kärlek: Redan i låg/mellanstadiet så hade man ju sina "förälskelser".. men den första riktiga kärleken är Anders ! ;)
Första husdjur: Katten Alfons
Första semester: VAr typ 5 år, åkte till Cypern.
Första jobb: Sälja jultidningar.. Vet inte om jag kan kalla det jobb, men tjänade ju pengar iaf
Första köpta skiva: Hm.. kommer inte ihåg. Men den första skivan överhuvudtaget, fick jag utav min bror, komme rinte ihåg vad bandet hette men det var en tryckare iaf :P
Första riktiga kärlek: Anders ;)
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: Hmm.. Per Gessle.. tror jag

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Bacardi lime
Sista bilfärden: Åkte till Johanna för att hämta min kvarglömda kamera och lämnade henne sin 20-årspresent
Sista filmen du såg: Saw III
Sista ringda telefonsamtal: Till Josse för typ en halvtimme sen
Sista bubbelbadet: Deeet var längsen.. :s
Sista spelade cd: Hemmagjord partyskiva
Sista kyss: Av Anders idag ;) hiih
Sista gången du grät: Hm.. kommer inte ihåg
Sista måltiden: Korvstroganoff och jasminris :)

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope
Blivit arresterad? Nej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Nej, förutom lokal-tv
Fått ditt hjärta krossat? Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej :)
Busringt till nån? Ja !!

Sju saker du har på dig:
1. Mina röda adidas byxor
2. Svarta strumpor
3. Ett svart linne
4. En svart tröja med guldknappar
5. Röda trosor
6. Min ring som jag har fått av anders :)
7. ...

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Somnat om
3. Vaknat
4. Ätit frukost
5. Pussat på Anders
6. Suttit här och degat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min Britney Spears-parfym "fantasy"
2. Min mascara
3. Min säng
4. Min kamera
5. Min mp3

Fyra personer du kan berätta allt för (nåja..):

1. Josefine
2. Johanna
3. Emma
4. Anders

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör.
1. Resa mycket!
2. Göra en karriär

En sak du ångrar:
1. Ingenting!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback