e m m a ; vardag, fest, inredning

Tänk..

.. vad fort tiden går, redan en månad sen det var julafton.. ujuj vad tiden går fort!
Tog ett kort ute imorse och jag tyckte det blev ganska fint :) Typiskt en kall vintermorgon!

 

Nu ska jag ta och borsta gaddarna och sen ska jag traska till jobbet, tur att jag har Anders med mig idag så jag slipper halka runt ensam ;P Haha.. igår när jag gick till jobbet så höll jag på att halka, verkligen halka, på övergångsstället vid turistbyrån och det kom en lastbili världens fart också.. Åååh jag tycker det är så pinsamt när man går själv så där och halkar till.. vad ska man göra.?? :P Jag brukar skratta lite lätt för mig själv :P HAHA!
Ska till Lurkas efter jobbet en sväng :) Kul, har inte sett henne på jääääääättelänge!

Usch vad jag skriver ner en massa skit :P (syftar på halkteorin)
P.s Gunvald var söt igår när han låg ovanför hårddisken :P



Nu ska jag greppa tandborsten och börja borsta !
PUSS / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback