e m m a ; vardag, fest, inredning

Titta vad jag hitta ! :D

hittade den hos Johanna (blikvar) perfekt att göra när man inte har något att göra :) mm ! Tack Johanna ! :P

• Vilken svordom använder du mest? Poop
• Äger du en iPod? Nee :( men ska önska mig en svart nano i födelsedagspresent !
• Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 9.30 :s :P Så jag inte sover fööör länge;)
• Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nehejdu, så fryser man ju om fötterna!
• Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det är både och :) någon pose hit och dit är ju inte tråkigt.. men jag tycker också att dte är jättekul att ta kort!
• Vilken var den senaste filmen du såg? "Texas chainsaw massacre - the beginning" Den var riktigt bra! Men läskig, förslår att ni har någon ni kan hålla om när ni ser denna film..
• Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hm.. det beror på hur mkt pengar jag skulle vinna.. Om det var typ 10 000 så skulle jag shoppa ch sätta in på kontot och spara :) Men om det var en miljon eller liknande skulle jag göra ganska mkt... shoppa, resa, ge bort lite till välgörenhet, spara och ge bort lite till familjen..
• Har någon någonsin kallat dig lat? Hahah, mmm...
• Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nee
• Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? En bränd skiva... någon partymusik på
• Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig
• Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hmm.. jaa säkert :P
• När var senast någon stötte på dig? Hmm ingen aning, beror på hur man ser på stöta.. :) Anders stöter ju på mig varje dag ;P hihihi
• Vad åt du till middag? Megasupergod köttfärssås som jag tillagat och fullkornsmakaroner
• Använder du huvtröjor? Japp, mkt mysigt!
• Kan du vissla? Mmm :)
• Har du någonsin deltagit i en demonstration? Hmm.. jag vet int eom det räknas men jag skrev ned på en namninsamling att jag inte ville att polishuset skulle tas bort :P
• Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? tycker int eom nöjesfält.. sååå mkt.. vore väl kärlekstunneln då :P
• Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja usch ja.. blä för skitsnack!
• Vilket riktnummer befinner du dig i? 0225
• Tittade du på tecknat när du var liten? Jaa! :) Disneyklubben var det bästa! Krambjörnarna var söta :)
• Är du blyg inför det motsatta könet? Jaaa ;)
. Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm.. ingen aning..
• Äger du några bandT-shirts? Spice girls, inget jag är stolt över direkt :P
• När flög du senast? Till England med fotbollen
• Läser du för skojs skull? Hm det vore isf veckotidningar som cosmopolitan m.fl.
• Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska och ytterst lite tyska
• Har du gråtit offentligt? Ja.
• Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
• Vilka gör du, önskningar eller planer? Mest planer men lite önskningar också :)
• Försöker du alltid lära dig nya saker? Det är väl klart... man lär sig nå nytt varje dag!
• Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? JAAA! Men jag vet inte vad !?!?! En tatuering på skuldran är på G på min 20-årsdag :)
• Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Mm, jag tycker nästan det.. men om jag verkligen är desperat så kan jag också bjuda ut :)
• Kan du kasta macka? Japp :)
• Har du någonsin varit på jamaica? Nej
• Vad har du med dig in på bion? Hm.. popcorn är väl ett måste :P och en cola
• Vem var din favoritlärare? Måste bli Jan-Åke från högstadiet
• Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Ja.. eller inte om det är någon som har tatueringar över precis hela kroppen.. :S
• Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild
• Gillar du att flyga flygplan? Ja, inget jag mår dåligt av att göra precis
• Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Måste nog säga humor
• Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Hmm..
• När sov du senast på golvet? Hm.. var väl på någon fotbollscup senat.. :)
• Vilken är din favoritdrink? White russian eller grasshopper, it's a tie!
• Gillar du din boendesituation? Jaa :)
• Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 9 !
• Äter du frukost dagligen? Självklart!
• Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nee :) :s
• Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.. någon gång kanske.. men inte ofta!
• Vilken är din favoritfrukt? Ananas
• Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jaa lite,,, ibland...
• Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 :D:D Systemet här kommer jag !
• Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja ganska..
• Tror du på liv på andra planeter? Jaa..
• Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Bara lite arg.. anders :)
• Tror du att Gud är man eller kvinna? Jadu.. ingen aning
• Vad var det sista du åt? Kladdkaka :)
• Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Både och..
• Hur valde dina föräldrar ditt namn? Skulle egentligen ha hetat Frida, men det tyckte inte pappa och brorsan om och Emma hade mamma som andra val och då blev det, det :)
• Gillar du senap? Jaa
• Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Skärp dig !
• Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det skulle jag nog..
• Sover du på sida, mage eller rygg? Mage somna jag bösta sen så rör jag mig ganska mkt under natten :P
• Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmm jag har absolut ingen aning..!
• Har du någonsin köpt något från eBay? Nepp!
• Tycker du om att krama folk? Jaaa :D
• Skulle du säga att du är trendig? Njaaoe, jag köper det jag tycker är snyggt, sen så vill jag ha lite koll på hur modet ligger till..
• Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Vet ej !
• Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hm.. Carola.. hehe..
• Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Tycker inte om star wars så jag håller inte reda på vilka alla gubbar är, men jag tycker att han det där lilla trollet som säger may the force be with you är rätt cool. Heter han Joda !?
• Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaa lite.. men om det nu är så viktigt så kan jag lika gärna ringa själv..
• Vilka böcker har fått dig att gråta? Hmm.. vet inte, läser inte så mkt.. Jo! KOm på en ! Pojken som kallades det är ju för hemsk!
• Tycker du att du är attraktiv? Jag måste väl säga ja !? Konstigt nog så blir man ännu mera attraktiv ju mer alkohol man har i sig ;) haha
• Vad är du allergisk mot? Gräs, katter... vad jag vet.. är nog en hel del mer...:S
• Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nee du !! Kött är gott !

SLUT!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback