e m m a ; vardag, fest, inredning

Tuesday

usch, jag ryser fortfarande!
My love och jag kollade nyss klart på Saw III, den äckligaste film jag någonsin sett. Då menar jag äcklig inte skrämmande, eller jo det också men den var VERKLIGEN äcklig. Jag har bara sett ettan tidigare och jag tycker att trean var mycket, mycket bättre än ettan! I ettan handlar det ju bara om att de sitter i det där rummet och gapar och skriker, i den tredje är det mer handlig. Det kommer nog en fjärde också, den slutade så man fick den uppfattningen i allafall.
Jag satt och tänkte på en sak när vi kollade på filmen.. Hur skulle man själv reagera i en situation där man hänger i kedjor och har en sorts mekanism på sig som sliter sönder bröstkorgen om du inte får tag i nyckeln framför dig som ligger i en burk med syra. Alltså fyy så äckligt. Det blev en kort fundering, för det är otroligt svårt att tänka sig hur man skulle beté sig. Bläää! Men jag rekomenderar den absolut! Men man ska nog inte sitta och tugga på något medan man kollar för då kan det hända en olycka.. :s

Annars idag så har jag jobbat :) Gick jättebra! Började klockan 13 och slutade kl 17. Var ganska skönt att bara jobba 4 timmar men självklart kunde jag ha jobbat mer! 4 timmar går så fort! Speciellt hos Annsofie, det är så kul att jobba där. Hon hade fått in en massa grejjer som hon hade beställt från mässan också så det fanns saker att packa upp hela tiden och ändå är inte allt uppackat.
Ska jobba imorgon också, samma tider. Sen kanske jag ska vara med Lurkas lite, hon och peter skulle låna våran hårsax. Skulle egentligen ha ringt henne ikväll men jag tar och skickar ett sms sen och säger att jag kan kanske komma till henne när jag har slutat imorrn :) jaa..

Igår kväll var jag ute och gick/sprang, det var skiiiiitkallt! Det var typ -17º, men det var ändå skönt tycker jag!
Våran nya fotbollstränare ringde mig igår och frågade hur det var med mig.. det var bra tycker jag! Att han ringer liksom.. Jag berättade hur det var, att jag kände att fotbollen inte lockade lika mycket och att jag har haft problem med knäet. Men jag ska börja nu på måndag har jag tänkt, de kör pinnövningar då och dte kan vara skönt att börja med!

Längtar till helgen! Då blir det party och sen hotällä ; ) Då ska vi skaka rumpan tjejer! :P Haha!
Vi ska först vara hos Johanna och förfesta, hon har ju fyllt 20 år den gamla tjejen, hehe..mm kommer bli kul!

Nu ska jag ta och krypa ner hos My love och sova så jag är pigg imorrn !

blomma

Natti natti alla bloggare... & ni andra.. ; )
PUSS / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback