e m m a ; vardag, fest, inredning

Aah!! Äntligen!

Solen skiner och det var till och med så varmt att jag och älslingen kunde sitta på min balkong och käka frulle!

Idag vaknade jag av att min sängkompis (älsklingen) låg och bara stirrade på mig kl 7!! Va faen!! Jag har ju sovmorgon till halv 10 sa jag till honom och somnade om till kl 8. För då var jag så där superpigg och jag hade inget annat val än att gå upp och göra i ordning frukost, då blev han nöjd..

Har precis bytt om och idag får det allt ta och bli kjol och linne att jobba i! Sååå skönt ute, hoppas det håller i sig hela dagen/kvällen/natten. Ska ju ut och parta idag och allt blir ju så mkt bättre med fint väder! Så jag håller tummarna!

Annars så jobbar jag ju idag mellan 11-13. Har ju tre ensamma veckor framför mig! Puh! Hoppas det går fort! :)
Emma kommer förbi vid halv 13 och ska kika lite i affären och sen ska jag med henne på systemet och sen ska jag till next och byta en klänning som jag köpte igår, jättesöt! Men jag känner att det inte riktigt är jag och då kommer jag säkert bara att använda den en gång och då känns det liiite onödigt att köpa den ;P

Nu ska jag ta och sminka mig!

Hoppas ni har lika fint väder som vi har här i södra dalarna och att ni får en fortsatt trevlig lördag!


image586



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback