e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens tjuvlyssnat

Tofta strand, Gotland


Mamma, pappa och dotter lämnar stranden och går mot bilen. Dottern skriker och gråter men får ingen respons från föräldrarna. Hon går hela tiden framför fötterna på pappan för att han ska ta upp henne och bära henne till bilen.

Pappan (tappar till slut tålamodet och ryter): Jag ska fan aldrig mer ta semester!


- 3.58 / 5 - (156 röster)

På tal om semester.. :P ska nog försöka ta mig lite semester senare i augusti och dra ner till min sthlms-poopie!

Sen så ska min älskling flytta ifrån mig snart :( Han åker kring den 15:de och ska börja plugga i halmstad. Så jag kanske ska försöka ta ledigt ngn lördag.. så vi kan ha lite myspys innan han lämnar mig.. :/ Kommer sakna honom megamkt.. känns jobbigt faktiskt.. Det är ju superlångt dit också.. hm.. jaja.. det ska nog gå bra! :)

Nu ska jag ta och börja arbeta igen. Har precis haft lunch! Quinoa, rödlök, sallad, kyckling, körsbärstomate och avokado! Mumsfillebabba var det! :)

Laaaater!


Sabina

HA-HA, tjuvlyssnat är bäst! ;)

2007-08-02 / 21:27:13
BLOGG: http://pumpit.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback