e m m a ; vardag, fest, inredning

Daldansen

I fredags blev det lite shoppande med mammsen!
Köpte två par skor, två väskor, en tunika, ett par jeans, smink, 2 t-shirts, skärp, kofta, tre par örhängen.. hm tror det var det jag handlade.. Är riktigt nöjd med grejerna och det är inte ofta jag hittar så mkt snyggt på en dag! :P

Efter shoppingturen så kom Josse hit eller iofs så var hon redan här när vi kom hem, hon var hos Anders H.. Vi hämtade upp henne och sen så tog vi det ganska lugnt. Vi plockade lite mumsiga hallon! De var supergoda! Och sen så körde vi igång med att grilla. Jag, mästergrillar'n själv, brände en köttbit så mkt så den ville ingen käka och sen tappade jag en köttbit på backen.. :s toppen! Men de andra bitarna var iaf goda! :) Vi satt ute i solen och det var så skönt! Fast Josse tyckte det var kallt här uppe i Dalarna :P Hon är ju från södra Sverige där det är varmare.. :P
Eftersom det var gratis att gå ner i parken så gick vi och kollade läget, var först på en förfest men traskade ganska tidigt ner i parken. Det var ganska mkt folk tycker jag faktiskt! Och jag var såå festsugen, men hade ju jobb som väntade dagen efter så det var bara att bita ihop och ladda till morgondagen.

På lördagsmorgonen vaknade vi kring halv 10  och var relativt pigga och glada, solen sken ju så visst var man glad! :) Men det var lite molnligt..
Josie följde med mig till jobbet och höll mig sällskap där tills jag slutade. Och efter jobbet gick vi till systemet och köpte dricka till kvällen och köpte även skivor hos "Affes" så vi kunde bränna partyskivor!
När vi kom hem sken solen supermegamkt! Så vi la oss direkt för att sola! Så skönt!

Först så var jag supertaggad till att festa och sen så tonade det ner sig lite och jag kände mig lite off.. på ngt vis. Sen när man hade gjort sig klar och vi var på väg ner för att sedan sätta oss på gräsmattan så blev jag riiiktigt festsugen igen. Jag och Josse satt nere vid sjön och poppade musik med våran "bergsprängare" och drack malibu och mjölk! Mumsfillebabba säger jag bara! Sååå gott och såå somrig i smaken!

Efter några cider och mjölk-drinkar så kom Emma E och Linn till oss och höll oss sällskap! Vi satt och snackade om det en och det andra :) När vi kände oss redo gick vi till en förfest och diggade till Dj Madnezz - Pass that dutch och Yves la rock - Rise up oh yeah!

I svea var det måttligt med folk och man träffade en massa roligt folk! :) RIktigt kul var det! :D Hoppas det blir nästa år också!

Men nu så har min favvo-poopie åkt till sin mamma  :( och jag är supertrött, kl är kvart över 9 och jag skulle kunna gå och sova nu (what?!). På ett sätt är det kul att man har så roligt men tiden går ju så fort när man har roligt.. Den här helgen har gått jättefort! Men det har varit jätteroligt iaf!

Här kommer lite pics från helgens bravader:

image660
Me and Josie i solen, lite trötta ;)

image661
PartyTime! :D

image662
Peace!

För fler bilder gå in här!


Johanna

Oki, men du verkade haft fullt upp!
Hoppas du hade kul på Daldansen : )
Puss puss

2007-07-24 / 10:54:56
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
J

Peace out! haha
hej igen får man väl säga (hittade din adress som kommentar i min blogg)

2007-07-24 / 10:56:35
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback