e m m a ; vardag, fest, inredning

I det gröna

Vart har det superfina vädret tagit vägen som jag beställde? :s
Hoppas iaf att regnet håller sig uppe idag! För ikväll så ska jag iväg på picknick! Ska bli riktigt roligt, bara vädret är bra så.. Ibland undrar man vart sommarvärmen är någonstans.. vi är för i h*lvete inne i juli nu! Det ska ju vara minst +25º och skinande sol heela tiden..
Lite avis på mammsen som har en värme på ca +40º ( ! ) Fast iofs så tycker jag det nästan är för varmt!

Ska snart iväg till jobbet börjar kl 10 och kl är 9 nu så jag måste ta och skynda mig lite nu, har varken klätt på mig, sminkat mig, gjort iordning mig i håret etc.!

Uppdatering om picknicken och bilder kommer imorrn! :)

Hoppas ni får en superbra fredag! :)


Karin

min layout du har på bloggen:)

2007-07-06 / 17:03:16
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se
Emma

mm :)

2007-07-09 / 14:06:58
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback