e m m a ; vardag, fest, inredning

Värme? Ja tack!

Det är supertrist väder idag! :s
Fick panik igår när jag såg att H&M fått in höstkläder! HÖSTKLÄDER!?!
What!? Tänkte jag.. det har ju inte ens varit sommar än! Inte om man tänker på värmen.. Jag har badat två ggr i år och det var på en och samma helg.. för typ en månad sen.. :s Förra sommaren badade man ju nästan varje dag! Då var det supervarmt!
Jag tycker verkligen att det är tråkigt. När väl sommaren kommer som varar i ca 3 månader av årets 12 månader så är det ingen värme alls. Vad ska man leva på resten av året? Börja sola solarium kanske? Nej tack! Nu får minsann solen ta och värma upp Sverige lite! Gah!

Iofs så är trist väder = shopping väder ;) Ska och shoppa en sväng med mitt älsko och syrran. Jag ska inte handla så mkt, mest älsklingen som behövde lite nya kläder :) Jag ska iaf ta och byta ett par skor!

See ya later alliiigator ;)


Johanna

Vad bra! Nej, jag jobbar tre helger i rad nu så jag hinner nte hem nåt ! Du skulle på Emma E-H fest va? Puss

2007-07-24 / 16:56:48
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Anonym

Jaaa NU på en gång vill vi ha sommar, det är ju höst nu, helt sjukt väder, blir det snö nästa månad eller =P Vill ju ha sol och bad!!

2007-07-24 / 21:08:09
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback