e m m a ; vardag, fest, inredning

Fredagen som var..

helgen började som vanligt med att fredagen kom :) Jag jobbade så det var bara att traska upp tio över åtta. Det var superfint väder ute, studenterna hade tur! Min kusin tog studenten iår så jag gick ifrån jobbet en sväng runt 13 då de skulle gå ut.
Herregud vad folk det var! Men som tur var, så hittade vi på våran kusinvitamin nästan direkt.. Medan man stod där fick man värsta flashbacks :P vilken rolig dag detta var, att ta studenten liksom. Ännu ett kapitel i livet som är avklarat! :) Hittade på min barndomskamrat också, Carro :) Liiiite rörd blev man av att se alla så lyckliga.



Efter kramar och korttagning så gick jag till jobbet igen. Jag slutade klockan 15 och då kom syrran och mammsen och hämtade mig, för vi skulle till kusinen på studentmottagning. Vi blev bjudna på tårta och nääästan sju sorters kakor, hehe ;) mumsigt var det! Och trevligt! Vi satt och pratade en massa minnen.. alltid lika kul, haha!



Vi var där i ca 2 timmar sen åkte vi hem, lite halvt utmattade av värmen. När jag kom hem var det bara att börja städa och göra sig i ordning! Det skulle ju bli ferre för sjutton gubbar! ;D En kväll då jag lärde mig hur mkt sprit man ska ha för att må superuselt dagen efter... :s Men det var kvällen värd! Hade askul!

Vi (jag, Johanna, Linnéa, Bea, Sofia och Erika) satt här hemma hos oss ute på verandan och drack och åt melon och popcorn. Jag tror alla hade det trevligt! Vi avslutade kvällen här hemma med en mintuu för att sedan traska vidare till Hotällä, jag hann även med byte av outfit ;) Efter mintuun tände nog alla till för visst blev det lite fyllekort på vägen till Hotällä, haha!
 

1.  2. 

1. Tjejerna hemma hos mig 2. Gunvald

3. 4. 

3. Sofia, Erika & Linnéa 4. Sofia och Erika



Det var megasupermkt folk (tror jag) vi stod då i (mils)lång kö. Och det var supervarmt inne på det stora dansgolvet, så vi var mest nere på dangolvet (tror jag). Johanna och jag körde lite "table-dancing" haha!!! ;D Sen så gick vi runt med våra "röda"-kort (som egentligen var rosa) och viftade med, haha ojoj!! :P
Älsklingen var också där, skymtade honom lite då och då (tror jag) :P
Träffade på kusinen ute på stan också, full & glá :D hihi!
Några av tjejerna var ute också! Alltid lika trevligt att ses! Nicholina hade jag inte träffat på ett bra tag så det var supertrevligt att ses, bjöd henne på en lakrits-shot :D (tror jag).


5. 6 

5. Jag & Linneá 6. Halva Bea, 3/4 Johanna och jag :P

7. 8.

7. Jag och Bea 8. Coola bruuuds Johanna och Bea 


När vi skulle gå hem så mötte jag upp Anders och gick (läs stapplade) med honom hem och sooov!

Dagen efter, vaknade jag kring halv 10. Med väääääääärldens väääääääärsta bakfylla. Euuww så illa jag mådde! :s Men jag skulle ju jobba så det var bara att försöka traska upp. Samtidigt som jag reste med vände sig magen, och efter ytterligare 5 magvändningar så ringde mamma och sa att jag var sjuuuk för jag höll på att svimma 2 ggr och låg och sov för tillfället :s Usch vad jag skämdes sen när jag hade piggnat till.. Hade försökt intala mig själv att jag inte drack så mkt och att det var hotälläts sprit det var fel på, ack så fel man kan ha :P haha..




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback