e m m a ; vardag, fest, inredning

Glad midsommar!

Jaha, då var det midsommar snart igen då! Roligt roligt! :)

Imorrn kommer min sthlms-poopie hit :D Ska bli superroligt att ses! Vi har ju inte setts på ett tag nu! hihi, partyparty!

På förmiddagen så ska nog jag och Anders till Borlänge för att shoppa lite :P Ska väl åka någorlunda tidigt image592eftersom Josse kommer kring fyra.. :) Efter att vi hämtat upp henne så ska vi nog direkt upp till min moster och hennes familj för att äta och dricka gott och spela lite spel och ha det allmänt trevligt! Jag ska dricka upp mitt vin jag vann på ett lotteri ;P Blue nun! Mums!

På lördag så blir det att ta det lugnt hela dagen för att sedan gå ut och parta loss på kvällen. Vi sitter troligtvis här hemma och sen får vi se vad som händer! :) hihi roligt ska vi ha iaf. Vi kanske gör en till musikvideo, jag och josse?! Who knows! :P haha!

Idag har jag hållt på att kurera mig efter årets förkylning :P Ingen feber nu och jag känner mig relativt pigg, men har dock känt mig lite yr och mått illa. Men nu är det bra! Ska snart ta och sätta mig och kolla på TV.
Har städat på mitt rum idag, måste tillägga att min mamma är världens bästa mamma för hon är så super snäll att hon hade tvättat all min tvätt ( och det var inte lite ) när jag kom hem i söndags och nu så försöker jag verkligen hålla ordning inne i min garderob ( tidigare kunde jag inte gå in i den för det var så mkt tvätt :s ).
Sen så har jag målat om mina naglar inkl. tånaglarna. Färgat ögonbryn och ögonfransar och kollat på Ghost! Som är en sååå bra film! :) & medan jag kikade på film så vågade min systeryster mitt hår så jag slipper göra det imorrn! :) supersnällt!

Nee nu ska jag kika på TV, och vänta på att min älsko kommer hit!
image593
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!















Johääänna

Härmed erkänner jag att du fått ca 10-15 sidvisningar av mig idag :D Din korv, vann du på spritlotteriet?!? Fuskis! ;)

2007-06-21 / 23:26:23
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
Lisa

Glad midsommar! Hoppas du får det bra!

2007-06-22 / 11:17:08
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback