e m m a ; vardag, fest, inredning

Jobbelijobb

ja, jobbar just nu. Det är inga kunder för tillfället så jag tog tillfället i akt och skriver lite blogg under tiden ;)

Ikväll blir det party igen. Men det ska inte partas lika hårt som sist.. :s Det blir en betydligt lugnare kväll.. hoppas jag! :s Jag och Lurkas ska ut en sväng :D Vi ska nog först sätta oss på Waynes och sen blir det förfest hos Emma och sen Kingen eller nått.. Vi får se vart vi hamnar!

Känns som att jag håller på att bli förkyld eller nått.. Har vaknat de senaste dagarna med täppt näsa :/ drygt! Får hoppas på att det är bara allergin som jag känner!

Älsklingen håller på och flyttar nu och han har för tillfället ingen lägenhet så han ska bo hos sin mamma ett tag framöver och då har han ingenstans att göra av sin säng så den ska jag få in på mitt rum :D Den är superstor och superskön att sova i! Så det känns ju bra! :) hihi..

Snart är det midsommar! Tänk vad fort det går, blir knäpp över hur fort tiden går! Ett år sedan redan jag, Josie och Johanna satt och partade! Då var vi i Säter och det blir väl att åka dit i år igen. Det var ju så himla roligt! haha! Så farligt dyrt var det ju inte heller!

Nu ska jag ta och fortsätta jobba! Later

Tog ett kort på en utav pappas (miljoners)rosor igår, blev riktigt bra tycker jag!
image542



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback