e m m a ; vardag, fest, inredning

Tisdag = ?

image639Allsång på skansen!
;P Haha! Vi ska ta och kika på det sen kl 20.00 :) Men först ska jag ta och klippa älsklingen och sen ska vi sticka till lappen och köpa glass! Första lappen-glassen för iår ;)

Vi har precis setat ute och ätit mat! Känns verkligen som sommar när man kan sätta sig ute och äta middag så här på kvällen!

Och idag så har jag blivit bjuden på grillning hemma hos Sofia! :) Får se hur jag ska göra! Skulle vara trevligt!

Hoppas ni har lika fint väder som vi har här och att ni har en fortsatt trevlig tisdag! And don't forget Allsången ;) 


Lurken

What?! Har du inte ätit lappenglass än? Men Emma då !!! Ska du till Sofia? Var bjuden jag å, men jag tror inte jag ska gå..

2007-06-26 / 22:18:35
BLOGG: http://lurkas.blogg.se
Sabina

Åååh, allsången är supermys! :)

2007-06-27 / 13:26:50
BLOGG: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback