e m m a ; vardag, fest, inredning

Aloe vera & vårjacka

Dagen började med en liten promenad, i det fina vädret :) Sen åkte jag och älsklingen och hämtade hans reklam som han skulle dela ut (vi delar ut reklam inom fotbollen).

Vi parkerade sen bilen på stan och vi gick in på banken en sväng för jag skulle ta ut pengar..
Next Company blev nästa stop för att kika efter en vårjacka. Jag hittade en, men jag är inte riktigt säker på hur jag ska göra.. Om jag kanske ska vänta med att köpa den & kolla i Borlänge först.. hm.. men den var ju fin! Inte så värst dyr heller, 400:-. Men, men.. vi får se hur jag gör.. Träffade Lisa på Next och vi pratade lite om allt möjligt, blev bl.a bjuden på inflyttningsfest den 7:de april :D Kan bli skoj!

Efter mitt letande efter en vårjacka så åkte vi och handlade lite mat som vi sedan åkte hem och lagade till.
Syrran kom förbi hos oss en sväng vid 17 för mammsen skulle åka iväg och syrran ville inte vara själv. Jag fick lite sällskap också för min älskling skulle och träna kl 18 så det blev perfa! ;) Vi kollade lite på tv.

När klockan blev 19.30 gick jag till Emma för hon skulle ha Aloe vera-party! Jag har varit på sånt tidigare men det var ett tag sen så jag behövde friska upp minnet lite. Det var iaf mkt lärorikt och intressant! Funderar verkligen på att testa på den så kallade "gula dunken" ;)
Lisa J var på partyt också, hon bad mig att jag skulle skissa på en tatuering till henne! Kan bli lite skoj! Hon ville ha en fjäril så vi får se om jag kan hitta på något som kan passa henne! :)

Fick även ett trevligt sms av Häääna idag om att hon skulle komma hem över helgen, alltid lika kul när hon är hemma! :)

Imorrn ska jag jobba :) Jobbar 10-15 imorrn, sköna tider!
Ska träffa Emma, Lisa J och Bea en sväng på lunchen!
Sen i morgon kväll blir det nog att ta det lugnt, älsklingen ska nog parta. Men jag ska nog inte festa då.. jag jobbar på lördag & jag vill absolut inte vara bakis då..
Kanske party på lördag, det beror på Häääna :)

Nu ska jag ta och massera älsklingen lite med aloevera heating lotion (vi fick lite tester med oss hem).
Ha det så bra! Puss! / E


Anonym

Yeeeaaaay! En sväng till civilisationen :)

2007-03-23 / 09:16:19
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback