e m m a ; vardag, fest, inredning

Birka Paradise!

Here we come! :D
Anders och jag har suttit och kollat lite på Birka paradises hemsida. Vi ska ju åka med den senare i vår.
Vi har nu en varsin komplett lista över vad vi ska köpa i taxfreen och det är inte godis om jag säger såå..  ;) Jag ska handla sprit för ca 650:- (än så länge). Och då tjänar jag 400 spänn på att köpa på båten än här hemma!
Min lista består (för tillfället) av:
  • image190Captain Morgan rum
  • Smirnoff citrus twist
  • Minttu
  • Malibu
  • Jordgubbslikör
  • Chateau Reynier (vitt vin) 
Anders hade hittat sprit för en större summa :P ujujuj här ska handlas!
Nu ska jag och min älskling sooova!

PUSS / E 


 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback