e m m a ; vardag, fest, inredning

Bored

Favoritalkohol: Just nu är det vin, Chapel Hill är mumsigt :)
Favoritfärg: Måste nog säga två. Svart & röd
Framtidsplan: Hm.. plugga? Jobba?
Tre prylar till en öde ö: En biljett hem, bikinin och Anders
Är du vegetarian eller vegan? Nej!  
Hur många piercings har du? Två, i vadera öra :)
Hur många tatueringar har du? Inga. Men vill och ska skaffa en, men det är ju ett ganska stort beslut och jag har inte bestämt mig riktigt varken vart jag ska ha den eller vad. Antigen denna eller en jag gjort själv. ???
Två saker du skulle vilja ha: Ett välbetalt jobb!
image194
Något alla vet om dig: Att jag heter Emma.
Vad blir du glad av? Att umgås med mina vänner & Anders. Shoppa hjälper ju också ;)
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter?
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder :)
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Hm, kanske att jag åkte i bil utan säkerhetsbälte :P
Vad längtar du till? Sälen-resan! Sommaren!
Favoritsnabbmatställe:
Hm, måste nog säga Lappens..
Vad har du i glaset? Har inget glas i närheten.
Favoritte: Dricker inte så mkt té..

image191Favoritglass/ar: Sandwich, Magnum mandel och Piggelin
Vilken film får dig att gråta? Den senaste jag grät till var "Lassie".
Vad är skönhet? Det var en bra fråga.. hm.. kan faktiskt inte riktig svara på det.
Vad är lycka? Vilka frågor! Hm.. att vara nöjd med livet ?
Om du fick 1 miljon: Ge till familjen en del, åka utomlands & spara.
När grät du senast? I förrgår.
När skrattade du senast? Idag.
Vad är du rädd för? Att bli utnyttjad, besviken.. osv. Är rädd för fjärilar & kryp..
Vem är du rädd för? Vem? hmm..

Favoritmat: Tacos, kyckling
Frisyr: Just nu, långt, mörkbrunt med självfall. Snelugg.
Vacker människa: Finns många sådana :)
Klok människa: Jag? haha 
image192
Meningen med ditt liv: Hmm..
Vad åt du till frukost? Två mackor med skinka på och ett glass juice
Gillar du svarta kläder? Japp!

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Mamma
Brukar du svära mycket? Njeeaaah
Största misstaget som du begått? Hm.. have no idea
Har du pojkvän? Japp sen 3 ½ år tillbaka :D Min Anders

Är du kär?
Ja! ;)
Vill du gifta dig? Kanske det kanske, vor kul men det är inget som jag måste för att jag ska må bra.
Hur tidigt stiger du upp? Det är olika. Om jag är ledig så är det oftatst kring 11. Annars är det olika beroende på hur jag jobbar.

image193Gillar du att slåss eller? Nee!
Hur många timmar sover du per natt? Måste sova minst 9 timmar om jag ska må bra dagen efter!
Kan du stå på händer? Haha ingen aning, har iaf klarat av det förut :P
Favoritserie: LOST, Medium
Gröna eller röda äpplen? Är allergisk :/
Bra film du sett nyligen: Hmm.. The Departed, helbäst alltså!
Har du raggat på internet? Flörtat säkert.
Bästa barnprogrammet: Sailor Moon
Kärleken: är superduperbra ;)


Johanna

Rolig lista! Visste inte att du var allergisk mot äpplen! Där ser man!

Hoppas du hittar ett bra knäskydd och att de går bra med fotbollen!
Med mig är det bara bra! : ) Har inte planerat att åka hem något vi får väl se när det blir! Vi hörs! Puss & kram

2007-03-13 / 02:01:42
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback