e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens tjuvlyssnat

Café Puck, Hornsgatspuckeln, Stockholm

En propert klädd kille med backslick ~25 kommer fram till disken för att beställa.
Kille: Hej! Jag tar en morotskaka och en kopp te, tack!
Tjejen i kassan: Javisst! Te får du ta själv där borta.
Hon pekar lite längre bort på disken där det finns te-sorter och varmt vatten och börjar sen ta fram en bit morotskaka till killen.
Killen: Ehm, kan inte du göra mitt te?
Tjejen (ser lite förvånad ut): Nej, det är självbetjäning på teet, så du får välja vilken sort du vill ha, och själv ta det där borta?
Killen: Men? snälla! Kan inte du fixa mitt te?
Tjejen (ser ännu mer förvånad ut): Varför?
Killen (sänker rösten till en väl hörbar viskning): Jag vet inte hur man gör?

Undra om han drev med henne? hmm..



sabina

haha i lööööve tjuvlyssnat! :)

2007-03-19 / 00:20:10
BLOGG: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback