e m m a ; vardag, fest, inredning

Fredag & helg

image215Jaha, då var det helg igen :) Najsnajs! & idag har det varit ännu en härlig vårdag!
Anders och jag är ena riktiga sömntutor! Haha! Sov till halv 12 idag, får man verkligen sova så länge? :P Men man kan lätt sova bort en hel dag hemma hos Anders! I hans sovrum finns inga fönster ,så det blir verkligen kolsvart inne i rummet. När jag vaknade idag trodde jag att klockan typ var 7 eller nått :P Kan vara lite drygt ibland... Liiite skillnad från mitt rum. Har typ megasuperljust när klockan är 6 och om solen skiner då förstås! Det är nästan ännu värre!

Vi käkade lite frukost och körde igång med att städa hela hans lägenhet! Ujuj vad duktiga vi var! Anders stod och diskade medan jag dammsög och dammade i lägenheten!
Syrran kom förbi en sväng efter skolan och höll katterna lite sysselsatta ;)
Medan jag städade så ringde Nea en sväng och frågade om jag skulle med på henne och Stephs födelsedagsparty, men jag tackade nej den här gången. Har ju varit sjuk så jag känner mig lite seg i kroppen och sen så ska jag ju till pappa ihelgen. Ekonomin tillåter det inte heller dessutom! Men jag sa att de får ha det så trevligt ändå ;)

Efter 3 timmars städande gjorde vi oss i ordning för en tripp på stan :) Anders ville gå och kika på "Next company", de hade tydligen rea! (?) Anders hittade tyvärr inget, det var ganska urplockat.. Men jag hittade minsann en skjorta. Den var gul/orange/brun :) riktigt fin var den och priset gjorde den desto finare! 50 kr fick jag lägga ut för skjortan! Som hittat!  :D
Sen gick vi till systemet, anders köpte lite ööööl :s bluääh!
Efter en mysig liten tripp på stan med min älskling så gick jag hem till mammsen. Och nu så sitter jag här och är oerhört nöjd med mitt inköp idag! ;)

Ska ta & packa lite nu, vi ska till pappsen alldeles strax! Ha en superdupertrevlig helg! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback