e m m a ; vardag, fest, inredning

Godmorgon

åhh! Inatt drömde jag typ världens hemskaste dröm! Jag vaknade av att jag grät!
Blää så otäck den var! Alla min vänner och min familj brann inne, utom jag. Till och
med lilla Gunvald. Och det värsta var att jag bara kunde stå och kolla på hur huset
brann ned med alla min vänner & min familj. Skrikandes.
Nee usch det var en hemsk dröm. Så jag har typ varit vaken sen 7. Ville inte somna
om, ifall jag skulle drömma vidare på samma dröm.
Drömmer jämt så kosntiga saker när inte min älskling är här.. :s

Nu ska jag ta och käka lite upppiggande frukost, och sen så ska jag lyssna på
Danny - Tokyo så jag blir lite glad :)

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag!




image295


Anna

den där låten e bra :p

2007-04-05 / 21:45:59
BLOGG: http://www.anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback