e m m a ; vardag, fest, inredning

Lonely

image252
bild: www.dalapartytalt.se


Sitter här i min ensamhet (älsklingen sover hemma hos sig) och lyssnar på musik ;) Kikar runt lite på internet också och jag kom att tänka på att jag ska ju ha min 20 årsfest i sommar istället. Tänkte ju att det skulle passa bättre då för då kan jag hyra ett partytält och ha på gården. Skulle ju vara perfa! Jag gick in och kollade på "dala partytält"'s  hemsida och hittade detta tält. Verkar superbra! Blir bra på gården här hemma hos mami! :D Ska höra med mammsen vad hon tycker imorrn :)


Nu ska jag ta och sooova, natti! / E


image254
Vår gård sommaren 2006


Johanna

Åh, vad kul med fest : )

2007-03-21 / 03:10:26
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback