e m m a ; vardag, fest, inredning

Mysig dag!

Dagen började ganska grå och trist. Började jobba och förmiddagen rullade på, det var ganska mkt med folk på marknaden så det var ganska mkt folk inne i affären också (affären ligger alldeles där maknaden var). Sen så sprack molnen och solen sken sedan som bara den och det blev jättevarmt! Jag som hade tagit vinterjackan.. :s

När jag slutade ringde jag Anders och han mötte upp mig på stan och så gick vi en sväng och kollade in marknaden. Vi köpte remmar :) Mums!
Efter det gick vi och handlade lite på ICA. Det blev kyckling med fullkorns-tunnbröd, sallad, paprika, gurka och avokado med vitlökssås! Mumsfillebabba!
Anders gick sen till en kompis för att kolla på fotboll. Jag var kvar hos honom för jag väntade på att Johanna skulle komma in till stan, vi skulle ju fika ;) Hon ringde sen vid halv 5 och sa att hon nästan var i stan så jag gick och mötte henne. På waynes blev det, det vanliga.. latte, fast med vaniljsmak denna gång :) Mkt gott!
Vi satt och snackade en massa skit med Camilla ;)

Sen nu har jag kommit hem och vi ska ta och käka lite middag! Soooo, see y'all later! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback