e m m a ; vardag, fest, inredning

Persbrandt & Lost

My love kom hit kring 6 och vid 7 så tyckte han att vi skulle ut och köra lite :) Vi åkte ut till hans barndomshus.. det ligger ute i skogen så det var lite mysigt att åka dit när det höll på att skymma och så :)
Sen när vi kom hem så kikade vi på "Beck - Advokaten" den var superduper bra, den bästa på länge! Jag älskar verkligen Persbrandts karaktär! Så klockrena kommentarer hela tiden!
Håller med Beck, citerar från filmen: "Hur ska du klara av att ersätta Gunvald?". Han är oersättlig! Så är det bara, punkt!
Iaf, när filmen var slut. Så skriker syrran till! Det är en spindel i taket, det var inte en liten heller om jag säger då! (aahhh det kliar i kroppen bara jag tänker på det!) och när älsklingen skulle döda den så försvann den bara. Usch tycker inte om spindlar, lite tur i oturen att den försvann, nu blir det ju inge regn imorrn iaf :) Men fy om jag träffar på den där spindeln igen! Buaaah!
Lost har precis varit och det var ett bra avsnitt som vanligt! ;) Meee liiike!
Nu ska jag och Anders hitt apå något roligt!
Föresten så mår jag mkt bättre idag! :D Lite hostig och förkyld och så, så jag ska nog inte jobba imorrn heller.. Annsofie sa att jag skulle ringa när jag blev frisk :) Måste komma ihåg och ringa till Karlbo och AMS imorrn! Måste! Hm, bäst och sätta larm på mobilen!

Natti natti / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback