e m m a ; vardag, fest, inredning

Shoppingrundan

..idag var verkligen nyttig! Både för mig och plånboken. Eller inte.
Men nu har jag iaf köpt det jag skulle :P BUS, en t-shirt till mig själv och en present till min älskling. HIttade även en omlott-tröja som det var rea på, 60:- ! Wow sa jag bara och grep tag i den! :P

Känner mig trött nu, ska ta och försöka sova.. Man vet ju hur det brukar gå när inte min älskling är här :(
Får ta och sätt apå en film ellr nått som jag kan somna till, för tyvärr är mina batterin i mp3 slut.. Just my luck! Först så pajade knäet igår på träningen ute i Långsta, och av att jag var tvungen att stå stilla ungefär halva träningen så hann jag bli kall och idag/ikväll så har jag blivit sjuk. Feber har jag just nu och förkylning är nog på G.. Sen så har jag inga batterin i mp3, ujuj.. hur ska detta sluta ? :P På tal om Just my luck, så såg förresten den filmen nyss. Den var bra, lite barnslig så där, men jag kände för lite barnsligt ikväll så det fick bli den :P

Ne nu ska jag sova :)

Natti natti/ E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback