e m m a ; vardag, fest, inredning

Sjuklingar är vi allihopa

Mm.. många som har varit sjuka på sista tiden, jag känner att det inte riktigt har tagit tag i mig än.. känner mig frortfarande lite halvsjuk.. :s Min mamma och syrran har ju varit sjuka så det är väl inte så konstigt att jag är sjuk nu.
Det som är så drygt är att man känner sig så mesig och hjälplös. Tom i bollen liksom :P Fast då kanske allt är som det ska(?!) :P

My love
har nog också blivit sjuk.. Han gick hem tidigare från träningen igår.. och skippade en träning, och det är inte likt honom!
Om han inte ska spela match så ska vi ta och beställa hem kinamat :) Mamma och syrran ska till Ludvika och då så tänkte jag höra om de kunde komma förbi med maten när de åker. Orkar ju inte gå själv när jag är sjuk :(

Jag vill träna! Vi har ju börjat att spela/träna ute. Det är slut med inomhusträningarna nu! Puh! Skönt! :) Fast jag är inte av ett "grusfan" heller, känner av mitt knä väldigt lätt. Speciellt ute i Långsta! Ska förresten ta och ringa till Karlbo och beställa tid så de kan kolla på mitt knä.

Annars i helgen så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kurera mig kanske :) Och om jag hinner bli frisk så vill jag ta en fika med Hääääna som är hemma :D Så typiskt att jag skulle bli sjuk nu när hon är hemma.. Fast iofs såg jag att hon hade megamkt att göra i skolan och så, så det kanske bara var bra att jag blev sjuk så jag inte tar upp hennes pluggtid :) Sen så skulle vi ju vara vuxna i helgen så ingen partytid går förlorad heller ;)

På tal om party så kommer Josie hit och partar loss om två veckor!! Wiee! Har inte träffat min favvis på jääääättelänge nu! Miss u babe!

Nästa vecka ska jag prova och söka till interaktionsdesign programmet :) Får se hur det går, såg att de hade väldigt höga intagningspoäng förra året, men man kan ju alltid hoppas!

Hoppas ni får en superdupertrevlig helg! Puss / E


Johanna

Åh, vad kul att träna på grus : ) Lite avis!
Men tråkigt att ditt knä krånglar igen, hoppas det blir bättre snart! Och att du håller dig frisk och kry! Vi hörs : ) Puss puss

2007-03-09 / 17:03:59
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback