e m m a ; vardag, fest, inredning

The Devil wears Prada

image164
Jag har precis sett "Djävulen bär Prada". Jag tyckte det var en bra film! :) Men är ändå en film som man lätt kan förutspå vad som ska hända.. Men den var bra ändå!
Man ler verkligen när man ser att Andy ( Anne Hathaway ) imponerar på Miranda ( Meryl Streep ).

Håller på och kollar efter "Just my luck" nu med Lindsay Lohan. Skulle vilja se den med :) Min älskling har precis
gått :( Han skulle hem till sin kissekatter!

Och jag pratade ju tidigare idag om att jag kände på mig att jag håller på att bli sjuk.. nu känns det verkligen, känns som att jag har feber.. (?)
Jag som ska jobba imorrn :/ Inte bra! Ska ta och få i mig lite vitamintabletter nu. Sen är det LOST som gäller :D

Puss & kram ses på stan! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback