e m m a ; vardag, fest, inredning

Tradera.se

Jag har precis varit in på tradera för att jag skulle lägga in två par dieseljeans och en dieseltröja. Men sen kom jag ju på att jag inte vet hur man gör när pengarna ska sättas in på mitt konto! I have nooo idea! För man ska väl inte lägga ut sitt kontonr!?
Så det första jag ska göra imorgon är att gå till banken och höra med dem hur jag ska göra. Hm..
Jag har tagit kort på kläderna och jag hoppas de duger..? Tre kort på varje vara borde väl blir väl bra?

Här är ett kort på varje:

  


Anonym

Du lägger bara ut kläderna i annonsen och skriver att vinnaren av budet ska lägga in pengarna på ditt konto senast 3-5 dagar efter avslutad aktion, och sen mailar du vinnaren ditt bankkontonummer!! Varsågod snuttan :) Puss

2007-03-26 / 00:02:28
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
Emma

jaja :P

2007-03-26 / 22:08:35
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback