e m m a ; vardag, fest, inredning

Vann rätt melodi?

image182Melodifestivalen var ju igår. Jag har inte varit så megainsatt i melodifestivalen iår men finalen är ju bara ett måste att se. Var ju tvungen att se vilka av Måns, Andreas och The Ark som skulle skulle vinna :) Johanna kom hit igår också och ville kolla på melodifestivalen med oss. Kul att jag hann träffa henne en sväng, hon åkte ju tillbaka till Vimmerby idag.
Hursomhelst så är det väl ingen som missat att det var The Ark som vann. Jag tycker att vi valde ut en bra vinnare! Eller?
Jag har tänkt på att efter varje grej på tv där man ska rösta på ngt så står det oftast i tidningarna att alla röster inte kom fram och att alla inte räknades blablabla.. varje gång är det nått med att det har varit problem med röstningarna.
Vad är det för nytta att ha med det i tidningen, går ju ändå inte att ändra resultatet. Ska hela svenska folket få rösta om då eller? Orka, palla, bry säger jag bara! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback