e m m a ; vardag, fest, inredning

27 april - Sälen 2007

Vaknade relativt tidigt av att jag var fruktansvärt törstig. Och jäkligt bakis.
Fy fan vilken kväll vi hade varit med om!

Efter att man piggnat till någorlunda så började man undra hur man
skulle må efter tre dagars festande om man nu mådde så här jäkla
dåligt efter en
:P

 

Johanna, jag och Josse tog oss en sväng till ICA för att handla lite
bakis-gott.
Sen när vi kom hem stekte solen som fan så vi satte oss vid husknuten
och gasade lite i solen. Resten av tjejerna kom också sen och höll oss
sällskap. Kajsa serverade oss stekt korv med bröd och juice medan vi
andra satt och solade, schysst så in i helvete :P



Några timmar senare började vi att göra oss i ordning och förfestandet var
igång. Vi spelade "våghals" och fick besök av några killar som också bodde
i röda byn. Josse och jag fick även åka med dem (gratis) till Lindvallen senare,
för vi skulle och förfesta hos grabbarna igen. 

Vi åkte sen några tjejer till någon son Josse kände och vi var där tills vi skulle
till HC. Drunk som man var så blev det inte så roligt, mer än så säger jag inte.. :P




Avslutandet på HC var iaf kul!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback