e m m a ; vardag, fest, inredning

29 april - Sälen 2007

Nej, inte var det många som ville åka hem på söndagen.
Känns ju bra på ett sätt.. då har vi ju inte vantrivts ihop
iallafall :) Men måste ju säga att det var liiiite skönt att
komma hem till sin egna säng och sova. Utan alkohol i
kroppen :P

Vi städade ur stugan så vi var klara kring 13. Skönt att vi
kom iväg ganska tidigt... 
Som när vi åkte upp till stugan så stannade vi även nu i
Mora och åt mat. Jag fick inte i mig så mkt mat för att
jag mådde så in i helvete illa.. Därav att jag inte har tagit
så mkt kort på hemresan.. :s

Sen så gick det ganska fort att åka hem. Vi stannade
hemma hos Nicho och poppade Umbrella en sista gång innan
vi skulle åka hem till sitt..

Har haft en sån jäkla bra helg!! Bättre tjejer än er får man leta efter, ni är bäst!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback