e m m a ; vardag, fest, inredning

Italiano

image445Sitter just nu hemma hos älsklingens mamma, älsklingen är också här förståss :P Jag är på lunch förtillfället. Vi har börjat ha lunchöppet så jag har lunch kl 13 numera :) Ganska skönt!

Det är en maaassa italienare här i stan. Typ 40 stycken! Och typ alla hade samling utanför affären idag så det var  ett jäkla tjattrande ;P Italienska är ganska fint tycker jag, väldigt likt spanska.

Efter jobbet idag ska jag gå till Lurkas, ska fira henne lite i förväg :) hon fyller ju år imorrn men imorrn så ska jag till min systersbarn för han fyllar också år imorrn.

Sen så ska jag och Lurkas och jag ut och walka lite igen ;) Förresten så är det superfint väder idag :D Sen ska jag kolla på LOST ikväll! Yeeaay! Spännande spännande!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback