e m m a ; vardag, fest, inredning

Jobbelijobb

Jag är på jobbet nu :) Fick en stund över så jag tänkte skriva lite här..
Nu i veckan så ska jag nog åka till Foskros, Idre. Våran sommarstuga ligger där. Riiiktigt mysigt! Ska åka dit med Pappa, Cath och Ems isf. Men vi får se hur det blir. Vi blir ju borta tors-sön och jag känner att det är lite länge.. Men det vore såå roligt att åka dit, har inte varit där på jättelänge nu! Men skulle ju vilja vara hemma också och få lite tvätt tvättat och mysa lite med min älskling ;) Känns som att det är mkt att göra här hemma.. Hm.. återkommer med ett svar sen hur det blir :)

Idag blååååssser det ute! Igår regnade det.. Bättre att det blåser än regnar iaf! Eller?
Jag vill ha sommar och sol nu och inte nå dassigt vårväder!

Nu ska jag ta och dammsuga lite i butiken :P Laaater ;)

image426





J

Hej ville bara säga att jag har uppdaterat min blogg lite nu, hoppas att du fortfarande vill titta in och läsa!

Kram J

2007-05-15 / 19:11:09
BLOGG: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback