e m m a ; vardag, fest, inredning

Lite bilder från gårdagen


Till en början av eftermiddagen var jag ganska seg och trött. Hur skulle jag klara av att parta? :P Sen så kom Johanna in kring halv 8 - 8 och jag blev då genast mer partysugen!
Vi gjorde oss i ordning och blev klara precis till ESC.

image470

Så här glada blev jag och Johanna när The Ark skulle spela.. ;P

image465image464


 

De gjorde ett bra uppträdande och representerade Sverige bra tycker jag!
Vi hann ju inte kika klart på ESC, vi gick kring kvart i 12 till Hotällää, eller först gick vi och tog ut pengar och där mötte vi Bea och Lisa :) Fulla & glada var vi allihopa! Sen traskade vi vidare till Hotällä :)

Några fler kort från kvällen:

   

Och nu är min Häääna påväg till Gbg och ska bo där heeeeela sommaren, kommer sakna dig poopie! Vi och våra fika stunder på waynes! Jag hoppas iaf att du kommer trivas på jobbet, går väl inget annat när Justin ska sova där ;) Hehe! Tack för en trevlig kväll igår också gumman!

image474

Hoppas ni andra hade en trevlig kväll igår och att ni har haft en trevlig helg överhuvudtaget!

image426



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback